Natura i Aventura es una empresa andorrana que esta dirigida per jo mateix, Patrick Périssé.
Tinc 33 anys, fa uns 25 anys que practico la muntanya, soc Guia acompanyant de muntanya Nivell 2 i també Tècnic Esportiu de grau Mig d'Alta Muntanya.
Al 2004 vaig fer realitat el meu somni: treballar de guia a través de la meva empresa Natura i Aventura. Tinc la sort de tenir una feina que m'agrada molt, compartir bons moments en la muntanya amb clients/amics, estar tot el dia fora, fer sempre coses diferents, conèixer noves muntanyes... No nomes es la meva feina, també es la meva passió, a la que tingui un dia lliure o aprofito per estar amb la meva família (la Naima i la Marta) o vaig a escalar.
Al darrere meu, tinc uns companys que m'ajuden quan em trobo amb grups grans, el LLorenç Oca, el Pere Frases, el Joan Vilana, ... Som un equip amb molts anys d'experiència de guiatge i tracte amb clients (la majoria em estat monitors d'esquí).
Intentem donar un servei de qualitat, el nostre objectiu es que els clients s'ho passin molt be, que tinguin gust a la muntanya i que aprenguin molt.

QUI SOM?
|
|
|||||||||
|
|
||||||||||
|
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||||

Diplomes i qualificacions:
•Tècnic Esportiu de Grau Mig d'Alta Muntanya
•Guía acompanyant Nivell 2
•Qualificació via ferrata
•Qualificació monitor d'escalada en rocòdrom
•Monitor d'esquí alpí Nivell 2
•Formador de snowboard